Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

ЛІКВІДАЦІЯ ТОВ, ТОВ, ПП КИЇВ. ЗАКРИТИ ПІДПРИЄМСТВО У КИЄВІ. ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВ. Ліквідатором В КИЄВІ, ЗАКРИТТЯ ТОВ, ТОВ, ПП за рішенням засновників.

Вирішили закрити своє підприємство (ТОВ, ТОВ, ПП) і не знаєте з чого почати?

Тоді Вам допоможе юрист має досвід в такій сфері як ліквідація підприємств в місті Київ. Якщо Ви є засновником або директором ТОВ, ТОВ або ПП, звертайтеся в нашу юридичну фірму - Юридичне Бюро «LegalServiceCenter» м.Київ і ми Вам допоможемо від початку і до кінця в питанні закриття Вашої фірми, після чого Ваше підприємство буде виключено з єдиного державного реєстру.

Звертаємо увагу, що послуга - ліквідація ТОВ, ТОВ, ПП в Києві, якою займається наша юридична фірма, яка не передбачає альтернативну ліквідацію, яку пропонують багато юридичних компаній, оскільки альтернативна ліквідація означає зміну засновників та керівника (тобто продаж Вашого ТОВ-ТОВ або ПП іншим особам).

Ми пропонуємо повну ліквідацію юридичної особи за рішенням засновника та юридичний супровід процесу такої ліквідації в Києві, а так само інших містах Київської області.

 

ВАС ЦІКАВИТЬ ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА (ТОВ, ПП) У МІСТІ КИЇВ? ХОЧЕТЕ ЗАКРИТИ СВОЄ ТОВ АБО ПП В КИЄВІ? ХОЧЕТЕ ЗАКРИТИ СВІЙ БІЗНЕС В КИЄВІ? ТОДІ ДЗВОНІТЬ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ за телефонами: -

Ліквідація підприємства за рішенням учасників, будь то ООО (ТОВ) або ПП, передбачає цілий ряд процедур, а саме прийняття рішення засновників про ліквідацію підприємства, призначення ліквідаційної комісії, зняття з обліку в податковій інспекції, пенсійному фонді, фондах соціального страхування при необхідності, передача документації в державне чи приватне архівна установа.

Процес зняття з обліку в податковій та пенсійному фонді передбачає проведення позапланової податкової перевірки, при якій буде проводитися аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.

Таким чином, як Ви помітили, займатися ліквідацією ТОВ-ТОВ, ПП прийнятно, в тому випадку, якщо підприємство не здійснювало таких дій, як порушення податкового законодавства України, своєчасно сплачувала всі податки і збори, вчасно подавало звіти та декларації по кожному податку, чиїм платником воно було.

 

Для того, щоб ми могли проаналізувати доцільність виконання роботи по ліквідації підприємства, а так само для безпосереднього виконання замовлення, нам необхідно надати:

- Статут підприємства, протоколи зборів засновників, фінансово господарську документацію (просимо уточнювати по телефону яку саме), довідку з банку про закриття розрахункового рахунку, а так само виписку з банку за останні 3 роки, свідоцтво про єдиний податок або ПДВ, якщо таке є, бажано печатку підприємства.

Всі інші документи, якщо вони будуть необхідні, юрист нашої юридичної фірми попросить додатково при консультації.

Строки ліквідації підприємства залежать від обсягу документації на підприємстві, в середньому це від 2 місяців до півроку.

У разі якщо на підприємстві були якісь порушення податкового законодавства, або якісь інші юридичні чи економічні проблеми, краще не таїти, а розповісти про них нам без сорому. Таким чином дана ситуація буде ретельно проаналізована з правової точки зору, після чого можливе будуть прийняті якісь додаткові заходи щодо врегулювання або нормалізації ситуації в межах розумного і в рамках чинного законодавства України.

Ви можете сміливо довірити ліквідацію підприємства нашої юридичній фірмі, оскільки ми компетентні та професійні юристи в області закриття ТОВ - ТОВ, ПП в місті Київ, і тому ретельно і уважно вивчаємо ситуацію з урахуванням індивідуальних особливостей клієнта.

Таким чином, якщо Ви до нас звернетеся за юридичною допомогою у закритті підприємства, то залишитеся приємно здивовані професіоналізмом, бездоганним знанням законодавства, помірними цінами на юридичні послуги, а так само високим ступенем розуміння ситуації, яка виникла у клієнта.

 

Точні ціни на юридичну послугу - ліквідація ТОВ, ООО, ПП Київ, уточнюйте по телефону, орієнтовна вартість ліквідації - 3500 грн. під ключ. Всі додаткові витрати узгоджуються і оплачуються окремо.

 

Будемо раді бачити Вас в нашому офісі і сподіваємося на плідну співпрацю!

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)