Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

ЛІКВІДАЦІЯ ФОП, ФОП, СПД, ЧП КИЇВ. ЗАКРИТТЯ ФОП, ФОП, СПД, ЧП КИЇВ. ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ В КИЄВІ. Ліквідатором КИЇВ.

 

У Вас їсть ПП або ФОП, ФОП, СПД і Ви хочете його позбутися? Тоді Вам необхідна юридична підтримка професійного юриста, який займається послугою - закриття ПП, СПД, ФОП, ФОП в місті Київ.

Ви давно займаєтеся підприємницькою діяльністю, є приватним підприємцем, своєчасно платите, податки і подаєте звіти, або навпаки давно не платили податки, оскільки не бачите сенсу займатися нерентабельною діяльністю, в будь-якому випадку може наступити момент, коли з'явитися необхідність закрити бізнес і знятися з обліку в податкової та пенсійному фонді Києва. Закривши своє ПП Ви можете стати на облік в центр зайнятості, отримувати пенсію, не платити єдиний податок і не подавати декларації, а так само користуватися іншими перевагами, що дає відсутність даних у реєстру ЄДРПОУ про Вас як чинному підприємця.

Юридичне Бюро «LegalServiceCenter» м Київ надасть юридичні послуги з ліквідації фізичних осіб підприємців (ФОП, ФОП, СПД, ЧП). Довіра з боку клієнта ми здобули завдяки своєму досвіду в питаннях ліквідації підприємств і підприємців, якості та своєчасності надання послуг, професіоналізму і бездоганній знанню чинного законодавства України.

Ліквідація приватного підприємця в Києві, відбувається в кілька етапів. Перший етап, це подача заяви державному реєстратору за місцем своєї реєстрації, потім зняття з обліку в податковій інспекції та пенсійному фонді, де необхідно буде пройти позапланову перевірку, для того щоб закрити питання з податковим зобов'язаннями, і щоб вони не навалилися через кілька років на Вас як сніжний ком.

 

ВАС ЦІКАВИТЬ - ЛІКВІДАЦІЯ ПП, СПД, ФОП, ФОП В КИЄВІ? ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗАКРИТИ СВОЄ ФОП, ФОП, СПД, ЧП, ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ ПО ТЕЛЕФОНУ:

 

ЦІНА - ВІД 300 ДО 1500 ГРН. БЕЗ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА нотаріальну довіреність.

 

Дуже важливо щоб на момент ліквідації у підприємця не було проблем з податковим та пенсійним законодавством, були своєчасно сплачені всі податки і збори, подані звіти та декларації, був зроблений розрахунок з найманими працівниками в установленому законом порядку. Однак, якщо у підприємця є якісь проблеми, із за яких є привід переживати або сумніватися в чомусь, не біда. Звертайтеся до нас, наш юрист вислухає проблему і ретельно її проаналізує, після чого можливе будуть прийняті якісь нестандартні або додаткові заходи щодо врегулювання ситуації в рамках чинного законодавства України.

Для того щоб ми могли розпочати надання послуг з ліквідації ПП, СПД, ФОП, ФОП, нам необхідно надати:

- Копію виписки з реєстру або свідоцтва про реєстрацію;

- Оригінал книги (форма № 10) про облік витрат;

- Оригінал свідоцтва про єдиний податок і ПДВ;

оригінали або завірені копії договорів оренди приміщень;

- Первинні документи з господарської діяльності (за наявності);

 

У випадку якщо у Вас виникли, якісь питання, дзвоніть нам за телефоном в будь-який зручний час, ми Вас проконсультуємо.

 

Будемо раді бачити Вас в нашому офісі і сподіваємося на плідну співпрацю.

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)