Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ТОВ, ООО, ПП, КИЇВ. ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА В КИЄВІ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ПІДПРИЄМСТВА В КИЄВІ. Зміна юридичної адреси, зміна засновників, зміна керівника, зміна найменування ТОВ, ПП І Т.Д. КИЇВ.

У процесі здійснення підприємницької діяльності у підприємця нерідко виникають зміни в структурі підприємства, або з'являється необхідність перемістити головний офіс в інше місто або регіон, поміняти керівника, найменування або просто паспортні дані одного із засновників.

 Для того щоб офіційно змінити дані підприємства, будь то ООО (ТОВ) або ПП в місті Київ, Вам необхідно підготувати та зареєструвати нову редакцію статуту, а так само подати відповідну реєстраційну картку державному реєстратору.

Для того щоб провести таку перереєстрацію (переоформити підприємство), було б до речі заручитися підтримкою професійного юриста або адвоката, або юридичної фірми, які нададуть юридичні послуги з перереєстрації фірми.

Юридичне Бюро «LegalServiceCenter» м.Київ, професійно надасть юридичну послугу з перереєстрації змін ТОВ, ТОВ або ПП.

ВАС ЦІКАВИТЬ ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ВАШОГО ПІДПРИЄМСТВА В КИЄВІ? ХОЧЕТЕ внести зміни до статуту та свідоцтва про реєстрацію (витягу з Реєстру) У МІСТІ КИЇВ? ХОЧЕТЕ ЗМІНИТИ ЮРИДИЧНА АДРЕСА, зміна засновників І КЕРІВНИКА АБО ЗМІНИТИ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВ АБО ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА Т.Д. У КИЄВІ? ТОДІ ДЗВОНІТЬ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ за телефонами: -

Радимо звернутися саме в нашу фірму, оскільки ми вже маємо напрацьований досвід у перереєстрації підприємств і робимо роботу якісно і оперативно за помірну ціну.

Є кілька варіантів надання послуг з перереєстрації підприємства. Наприклад, Ви самостійно підготували статутні документи, запевнили їх нотаріально, тоді ми просто здійснимо всі необхідні дії по перереєстрації. Або Ми повністю підготуємо весь пакет документів, організуємо нотаріальне посвідчення, і потім віднесемо на перереєстрацію. Таким чином, ціна на послугу буде змінюватися в залежності від обсягу роботи.

Тепер хотілося б відзначити конкретні реєстраційні дії, які необхідні у випадку, жодних змін в ТОВ або ПП:

 - Зміна найменування підприємства;

 

- Зміна організаційно - правової форми;

- Зміна складу засновників;

- Зміна керівника;

- Зміна юридичної адреси;

- Зміна розміру статутного фонду;

- Зміна видів діяльності;

- Зміна даних засновника (адреса, паспортні дані, ІПН, прізвище і т.д.);

- Зміна розміру часток засновників і т.д.

Ціни на послуги з перереєстрації підприємств рекомендуємо уточнювати у нас по телефону, оскільки вони залежать від конкретного реєстраційної дії, приблизна вартість юридичних послуг з перереєстрації юридичної особи становить від 300 до 800 грн. Нотаріальні витрати і держмита оплачуються окремо.

Чому саме ми?

Наш юрист професійно і грамотно розробить протокол зборів засновників, так як цього вимагає чинне законодавство України. Ми розробимо якісний статут Вашого підприємства в новій редакції, при цьому ми можемо розробити повністю новий статут, або скористатися Вашим примірником та внести до нього відповідні зміни. Крім цього, якщо необхідно буде поміняти дані в податковій інспекції, ми надамо і цю послугу на додаток до самої перереєстрації.

Крім всього цього, ми можемо стати для Вас надійними партнерами і надавати юридичні консультації в будь-який момент, коли Ви будете в цьому потребу.

Телефонуйте нам у будь-який зручний час і замовляйте послугу - перереєстрація підприємства, ми будемо раді співпраці!

 

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)