Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ФОП,  ПП, СПД КИЇВ. ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ (ФОП, ПП, СПД, ФОП) В КИЄВІ. ЗМІНА ДАНИХ ПРО підприємців Києва.

 

У процесі здійснення підприємницької діяльності (ФОП, ФОП, СПД) в Києві, досить нерідко приватному підприємцю доводиться вносити зміни у свої дані в державному реєстрі.

Такі випадки можна представити на прикладах, наприклад, підприємниця вийшла заміж і змінила прізвище, тоді потрібно поміняти виписку з реєстру, а так само звернутися податкову інспекцію та внести зміни в податковому реєстрі. Або у Вас помінявся адресу прописки, або Ви хочете додати собі нові види діяльності якими плануєте зайнятися.

У будь-якому такому випадку, підприємцю необхідно звертатися до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців і міняти свої дані, після чого отримувати нову виписку.

У цьому випадку було б правильно звернутися за послугою перереєстрації, яку можуть надати юрист або юридична фірма в місті Київ.

Юридичне Бюро «LegalServiceCenter» м Київ пропонує скористатися послугою - перереєстрація (переоформлення) ПП, СПД, ФОП, ФОП в Києві. Ми маємо досвід у реєстраційних діях, зокрема в перереєстрації фізичних осіб підприємців, тому без проблем надамо Вам таку послугу в короткі терміни і за помірну ціну.

 ВАС ЦІКАВИТЬ ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ВАШОГО ПП, СПД, ФОП АБО ФОП В КИЄВІ? ХОЧЕТЕ ЗМІНИТИ АДРЕСА СВОГО ФОП? ХОЧЕТЕ ЗМІНИТИ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ЗМІНИТИ ПРІЗВИЩЕ ТА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО СВІДОЦТВА ПРО РЕЄСТРАЦІЮ І ДАНІ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ У МІСТІ КИЇВ? ТОДІ ДЗВОНІТЬ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ по телефону -

Які саме реєстраційні дії ми пропонуємо в цьому випадку:

 

- Зміна особистих даних підприємця (прізвище, ім'я, по батькові);

- Зміна адреси прописки;

- Зміна видів діяльності (КВЕД);

Звернувшись до нашої юридичної фірми, Ви не просто залишитеся задоволені якісним обслуговуванням і уважним ставленням до клієнта, а й здивуєтеся невисокими цінами і можливо станете нашим постійним клієнтом. Юрист надати Вам юридичну консультацію з питань підприємництва, а так само по будь-яким іншим юридичним питанням.

 

Крім цього, якщо Ви використовуєте спрощену систему оподаткування (тобто єдиний податок), то ми можемо надати послуги по внесенню змін у податковому реєстрі щодо місця здійснення діяльності, ставки податку, групи податку, і так далі.

Так само просимо звернути увагу на те, що питання перереєстрації не варто затягувати, оскільки згідно Податкового кодексу України про деякі зміни своїх даних необхідно своєчасно попереджати податкову інспекцію, щоб уникнути неприємностей!

 

Вартість послуг на перереєстрацію даних від 300 грн., Точну ціну просимо уточнювати по телефону.

 

Будемо раді бачити Вас в нашому офісі і сподіваємося на плідну співпрацю!

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)