Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

РЕЄСТРАЦІЯ ФОП, ПП, СПД, ФОП КИЇВ. ВІДКРИТИ ПП В КИЄВІ. ЦІНИ НА ПОСЛУГИ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ (ФОП, ПП, ФПД, ФОП) КИЇВ.

Ви вирішили кинути роботу за наймом і відкрити свій бізнес? У Вас є приголомшлива бізнес ідея і план як втілити її в життя? Тоді Вам необхідно відкрити своє ПП і почати свою власну підприємницьку діяльність!

Однак, як же її почати і на яких умовах працювати, які податки платити в бюджет, які вимоги пред'являються для здійснення певних видів діяльності. Ці та багато інших питань хвилюють багатьох початківців бізнесменів.

Всі ці питання легко роз'яснить і допоможе в їх реалізації Юридичне Бюро «Legal Service Center» м.Київ, в якій працюють професійні фахівці (юрист / адвокат) в області реєстрації підприємств та приватних підприємців.

ВАС ЦІКАВИТЬ РЕЄСТРАЦІЯ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ У КИЄВІ? ЦІКАВИТЬ РЕЄСТРАЦІЯ СПД, ПП, ФОП, ФОП В МІСТІ КИЇВ? ХОЧЕТЕ ВІДКРИТИ СВОЄ ПП В КИЄВІ ТА НЕ ЗНАЄТЕ З ЧОГО ПОЧАТИ? ЗАЦІКАВЛЕНІ У РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ В КИЄВІ ТА НЕ може знайти відповідний ЮРИСТА ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПП, СПД, ФОП, ФОП В КИЄВІ? ТОДІ ДЗВОНІТЬ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ за телефонами: -

 

Починати бізнес найкраще в якості фізичної особи підприємця, або як називають найчастіше - ПП, СПД, ФОП, ФОП або приватний підприємець. Така модель підприємництва вигідна, оскільки вона більш спрощена на відміну від решти відповідно до законодавства України.

Приватний підприємець може здійснювати будь-які види діяльності за винятком деяких, які передбачені тільки для підприємств. Так само фізособа підприємець може вибрати спрощену систему оподаткування (так званий єдиний податок) яка передбачає три групи залежно від видів діяльності, обсягу річної виручки та кількості найманих працівників.

Для того щоб вибрати правильний вид діяльності, отримати юридичну консультацію з питань бізнесу та оподаткування Вам знадобляться послуги юриста з реєстрації ПП, СПД, ФОП, ФОП в Києві. Тому пропонуємо Вам скористатися саме нашою фірмою, оскільки ми надаємо професійні послуги з реєстрації за помірну ціну, а так само надаємо повний юридичний супровід в процесі всієї Вашої діяльності за окремою домовленістю.

Для того щоб наш юрист надав Вам послугу з реєстрації ПП, СПД, ФОП в Києві, необхідно надати:

 

- Копію паспорта та ідентифікаційного номера;

- Вказати точну адресу прописки з поштовим індексом;

- Визначитися з фактичним місцем здійснення діяльності.

 

 Крім реєстрації ми пропонуємо послугу - отримання єдиного податку і ПДВ. Таким чином, за результатом Ви отримаєте весь пакет необхідних документів, з яким зможете, сміливо займатися бізнесом у місті Київ. Це витяг з державного реєстру (ЄДРПОУ), виписка з податкового реєстру при необхідності, друк при необхідності, рахунок у банку і т.д.

 

Вартість послуги відкриття ПП, СПД, ФОП, ФОП - 400 грн. за реєстрацію, 300 грн. отримання єдиного податку, 200 грн. довіреність (всього 900 грн). При необхідності можна замовити друк, однак для приватного підприємця вона не обов'язкова.

 

 

Телефонуйте нам і отримаєте консультацію щодо відкриття ПП і почніть свою справу прямо сьогодні! Ми будемо раді Вам допомогти у відкритті та організації бізнесу в місті Київ!

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)