Набув чинності Закон, що спрощує отримання дозвільних документів

Дозвільні документи будуть видаватися в місцевих центрах держадміністратор Сьомого грудня 2014 року набрав чинності Закон № 1252-VII щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади, який був прийнятий 13 травня. Внеснни зміни до Закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якими введено правову підставу для видачі центральними органами виконавчої влади документів дозвільного характеру через дозвільні центри, створені на рівні районів та областей.

Суб'єкт господарювання має право на отримання (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та подання декларацій за місцем свого знаходження або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об'єкта. Також він має право на певні дії щодо здійснення господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру, за винятком тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабміном. Реєстрацію декларацій здійснює дозвільний орган на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня отримання декларації. Відмова у реєстрації декларації не допускається. Документи дозвільного характеру видаються безкоштовно, на необмежений термін, якщо інше не встановлено законом. З першого січня 2016 дозвільним органам - центральним органам виконавчої влади, державним колегіальним органам заборонено приймати заяви суб'єктів господарювання про видачу (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та декларацій, а також видавати такі документи, оскільки їх видача і прийом буде здійснюватися через дозвільний центр.

Реалізація предмета застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу

При розгляді справи № 6-168цс14 про стягнення заборгованості шляхом звернення стягнення на заставлене майно ВСУ роз'яснив, що реалізація майна, що є предметом застави, проведена в рамках ліквідаційної процедури, без припинення обтяжень, не припиняє заставу. Застава зберігає силу при переході права власності на предмет застави до іншої особи, отже, на нього може бути звернено стягнення на підставах, передбачених ст.ст. 25, 26 Закону «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень».

Реєстрація ПП, СПД, ФОП, у м. Київ в 2014 р Що важливо знати підприємцям вирішили відкрити свій бізнес

Наша процвітаюча юридична фірма досить часто надає послуги починаючим і досвідченим підприємцям з реєстрації підприємницьких структур, будь то реєстрація підприємства або реєстрація фізичної особи підприємця.

Останнім часом законодавство України часто змінює свої положення, які відображаються на здійсненні підприємцями в Донецьку і інших містах України господарської діяльності. В основному це зачіпає податкову сторону бізнесу. Наприклад введення нових правил здачі звітності, передачу податкової компетенції з адміністрування єдиного соціального внеску, який раніше сплачувався в пенсійний фонд, встановлення великої кількості категорій платників єдиного податку, і так далі.

Мені, як досвідченому податковому адвокату хотілося б підкреслити деякі нюанси про які слід пам'ятати при реєстрації як приватного підприємця з урахуванням змін у чинному законодавстві України станом на 1 січня 2014 року.

Чи потрібно нотаріальне посвідчення договору купівлі продажу корпоративних прав?

Щодо нотаріального посвідчення документів про перехід корпоративних прав Учасника Товариства необхідно відзначити, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 208 ЦК України правочин, який укладається між фізичною та юридичною особою, а також між двома фізичними особами на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян (понад 340 гривень), належить вчиняти у письмовій формі. Угода, яка укладена у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Законодавство України на сьогодні не передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу корпоративних прав (частини частки) Учасника у Статутному капіталі Товариства.

РЕЄСТРАЦІЯ ТОВ, ПП КИЇВ. ВІДКРИТИ ТОВ В КИЄВІ. ЦІНИ НА ПОСЛУГУ - РЕЄСТРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВ. ВІДКРИТИ БІЗНЕС В КИЄВІ (ТОВ, ООО, ПП). РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ В КИЄВІ ТА ОБЛАСТІ.

 

Якщо Ви вирішили відкрити свій бізнес у Києві і не знаєте з чого починати, Вам допоможуть професійні юристи з Юридичного Бюро «LegalServiceCenter» м.Київ.

Нарешті то настав час піти з низькооплачуваної роботи і втілити свої бізнес ідеї в життя, однак робити це необхідно в законному полі, інакше можна понести відповідальність за порушення у сфері підприємницької діяльності та оподаткування.

Будь-який бізнес починається з його державної реєстрації. Наше юридичне бюро допоможе Вам відкрити юридична особа у формі ТОВ (Товариство з обмеженою відповідальністю) або ПП (Приватне Підприємство) в місті Київ або будь-якому іншому місті Київської області. Так само ми можемо надати допомогу бізнесменам з Донецької та Луганської областей, яким дозволено проводити реєстраційні дії в інших регіонах України.

ТОВ в місті Київ це найбільш популярна форма підприємства, і відкриттям фірми саме в цій формі користуються багато підприємців, оскільки при такій формі юридичної особи можна мати від двох і більше засновників, розбити статутний капітал на безліч часток, обмежити свою відповідальність тільки тим майном, яке внесено до статутного фонду. Однак і ПП так само вигідно для деяких цілей.

 ВАС ЦІКАВИТЬ РЕЄСТРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА (ТОВ, ПП) У МІСТІ КИЇВ? ХОЧЕТЕ ВІДКРИТИ ФІРМУ В КИЄВІ? ЦІКАВИТЬ РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ В КИЄВІ? ДУМАЕТЕ ВІДКРИТИ СВОЮ СПРАВУ І не можете знайти відповідний ЮРИСТА ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ТОВ АБО ПП В КИЄВІ? ТОДІ ДЗВОНІТЬ НАМ ПРЯМО ЗАРАЗ за телефонами: -

Що нам необхідно для того щоб наш юрист надав юридичну послугу - реєстрація ТОВ, ПП в Києві.

 

- Найменування підприємства українською мовою і якщо потрібно англійською;

- Паспортні дані засновників та керівника (і тим і іншим може бути одна людина);

- Розмір статутного фонду;

- Юридична адреса;

- Види діяльності;

- При необхідності вказати відділення банку для обслуговування поточного рахунку;

 

Після отримання даних ми підготуємо весь пакет необхідних документів, організуємо зустріч у нотаріуса для засвідчення статутних документів та здійснимо всі необхідні дії для реєстрації Вашого підприємства в місті Київ!

 

Крім реєстрації самої юридичної особи Ви так само можете додатково замовити послугу отримання єдиного податку або податку на додану вартість (ПДВ) в будь податковій інспекції міста Києва. Наші юристи з радістю нададуть і таку послугу при відкритті ТОВ або ПП. Таким чином, ми можемо надати послугу - відкриття ТОВ або ПП під ключ, це буде наприклад реєстрація ТОВ з ПДВ під ключ або реєстрація ПП на єдиному податку під ключ.

Крім того, ми не просто юристи, які надають послуги виключно з реєстрації. Ми ще й досвідчені адвокати, які надають професійну юридичну підтримку підприємцям, а саме юридичний супровід бізнесу, захист інтересів в судах, ведемо різні господарські та податкові спори, допомагаємо у підготовці договорів і різних юридичних документів, надаємо консультації по трудовому праву і так далі.

Звернувшись до нашої юридичної фірми, Ви зрозумієте, що послуги юриста з реєстрації ТОВ та ПП це саме те що допомогло Вам освоїти перші кроки в бізнесі, а якщо Ви вже досвідчений і професійний підприємець, то високо оціните професіоналізм і якість нашої роботи оскільки відкрити ТОВ або ПП в Києві з нами набагато простіше ніж з іншими юристами і адвокатами.

 

Що стосується цін на послугу реєстрація ТОВ, ПП Київ.

 

Вартість послуги, включаючи витрати на нотаріуса та друк на оснащенні «автомат» - 1600 грн.

 

Раді будемо бачити Вас в якості постійних клієнтів нашої юридичної фірми!

Задать вопрос юристу

Разрешить публиковать вопрос в рубрике "Вопрос юристу" (Ваши личные данные не будут опубликованы)